2012. március 13., kedd

Sűrű hétvége

Péntek reggel azon sakkoztunk hogy a hétvégét hogyan tudnánk a lehető legjobban beosztani a mentés miatt.
Már mint hogy mit tudunk megmenteni a "kisházból", amit esetleg felhasználunk később. Míg ezen töprengtünk, csöngött a telefon. Sógornőm kicsit fáradtan, de annál nagyobb örömmel újságolta, hogy a pici babája megszületett 2 órával ezelőtt.
Juhéjj!!!
De akkor plusz egy program hétvégére, azaz mínusz egy nap a hétvégéből...
Végül is a Koma beszervezésével hárman nekiestünk a dolgoknak szombaton délelőtt.
Végeztünk is mindennel időben.
Vasárnap Baba-Mama-látogatás a "papok városában".
Hétfő délelőtt végre neki eshettem az íróasztalnak. Zúgott is a csiszológép rendesen. Nem kíméltem semmit.
A finom por vastagon belepett mindent az erkélyen, persze ezt a nagy munka közben valahogy nem vettem észre.
Sebaj... A rest kétszer fárad. Ezután minden lemostam majd letakartam.
Közben a kisház egyre csak fogyott...


Reggel...
Ma alkottunk az Anyukkal délelőtt. Igaz nem voltam valami aktív, mert fejben az asztalt csiszoltan tovább.
Aztán folytathattam igaziból is, de még lassan haladok.
Holnap folytathatom (a számomra véget nem érő) csiszolást. :)
A kisháznak pedig már teteje sincs...


Este...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése